AKTUÁLIS ÁLLÁSAJÁNLATAINK
Stratégiai beszerző
Főbb feladatok
- Új termékek beszállítóinak felkutatása: felkutatás, látogatás, kiválasztás, tárgyalás és árajánlatkérés kiadása minden szükséges dokumentációval (rajzok, specifikációk, ütemtervek)
- Árajánlatok kérése, beszerzési döntések előkészítése és támogatása adatokkal és kimutatásokkal
- Árakkal kapcsolatos tárgyalások és beszállítók jelölésének támogatása új üzletekhez
- A beszerzési megrendelések időben történő kiadásának és a rendszerben történő pontos ár frissítések biztosítása, és ehhez kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek lefolytatása
- Időszakos írásbeli jelentések készítése
- Aktív részvétel új termékfejlesztési megbeszéléseken
- Szerződéskötések, ármegállapodások előkészítése és ezekhez kötődő tárgyalások, egyeztetések lefolytatása. Ezek tartalmi ismerete és az ehhez kapcsolódó dokumentációs rendszer kezelése
- Beszerzési osztály képviselete
- A beszerzési árak folyamatos ellenőrzése és karbantartása SAP-ben
- Raktárkezelés támogatása, termékek bevételezése, kiadása, átvétele
- Hatékony munkakapcsolat a beszerzési osztályon belül, a társosztályokkal, Musashi társcégekkel és partnerekkel
IT rendszergazda
Főbb feladatok
- A vállalat működéséhez szükséges összes szoftver és hardver biztosítása és azok karbantartása, illetve ide vonatkozó szerviz cégek tevékenységének koordinálása
- A cég számítógépes adatainak archiválása, az archivált adatok katasztrófa esetére történő biztonságos tárolása
- A vállalat működéséhez szükséges informatikai irodai eszközök és szoftverek, licencek ismerete és beszerzése
- Virtualizációs környezetekben végrehajtandó adminisztratív feladatok (MS Active Directory, Entra/M365)
- Szerver adminisztratív feladatok Microsoft Windows 2022 és Linux rendszerekben
- Microsoft Windows 10-11 desktop üzemeltetési feladatok / szoftverek felügyelete és telepítése, illetve jogosultságok beállítása
- Felhasználó-központú hozzáállás és informatikai támogatás biztosítása, igény esetén a szoftverekre vonatkozó betanítások megtartása vagy annak megszervezése
- Elvégzett feladatok dokumentálása, illetve hibajegyek rendszerben történő kezelése NIS2 és TISAX tanúsítványoknak megfelelően
KARBANTARTÓ TECHNIKUS
(több műszakos munkarendben)
Főbb feladatok
- Gépmeghibásodások okainak feltárása és javítása
- CNC gépek, összeszerelő gépek karbantartása
- Tervezett karbantartási munkák elvégzése
- A karbantartási munkához kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
- Fejlesztési javaslatok kialakításában, kivitelezésében való részvétel
ÉPÜLETÜZEMELTETŐ ÉS KARBANTARTÓ MÉRNÖK
Főbb feladatok
- Az épülethez, gyártás támogatáshoz kapcsolódó berendezések üzemeltetése, fejlesztése
- Épületkarbantartási költségek tervezése, kontrollálása
- Épületüzemeltető technikus szakmai támogatása, irányítása
- Hibakeresésben, elhárításban történő aktív részvétel
- Eljárások, munkautasítások készítése
- Kapcsolattartás alkatrész beszállítókkal, szervizekkel, szolgáltatókkal
- Dokumentációk naprakészen tartása, fejlesztése
- Energiairányítási rendszer üzemeltetése
- Energiafelhasználás monitorozása, rendszeres riportálás
- Minőségirányítási, Környezetközpontú Irányítási rendszerek támogatása
- Új gyártósorok telepítésének támogatása
KARBANTARTÓ MÉRNÖK
Főbb feladatok
- A gyártógépek rendelkezésre állásának biztosítása: megelőző karbantartások tervezése, állásidő elemzések, javító intézkedések
- Karbantartási költségek kontrollálása
- Karbantartó technikusok szakmai támogatása, irányítása
- Hibakeresésben, elhárításban történő aktív részvétel
- Eljárások, munkautasítások készítése
- Kapcsolattartás alkatrész beszállítókkal, szervizekkel
- Fejlesztési feladatok
- Új termékek, gyártósorok bevezetésének támogatása
SZÁMVITELI CSOPORTVEZETŐ
Főbb feladatok
- A vállalat teljes körű könyvelésének koordinálása
- Zárási feladatok koordinálása
- Heti, havi, negyedéves belső jelentések elkészítésben való részvétel
- Adóbevallások teljes körű ügyintézése
- Éves audit koordinálása
- Beszámoló készítése magyar Szv. Tv. szerint
- Üzleti tervezésben való részvétel
- Kapcsolattartás regionális és anyavállalati szinten
- A jogszabályi változások figyelemmel kísérése és alkalmazása a számviteli tevékenységben
- Utalások rögzítése és ellenőrzése magyar és nemzetközi banki portálokon
- Statisztikai jelentések készítése
KEY ACCOUNT MANAGER
Responsibilities:
- Caring about, maintain and develop long-term relationships with existing customers
- Liaising with all areas of the business in order to ensure customer satisfaction
- Negotiating business terms of cooperation with clients, preparation of business contracts
- Planning and follow up of sales targets
- Active search and acquisition of new customers
- Searching and identifying new business opportunities
- Monitoring, analysis and reporting of key competitors’ activities














