Álláslehetőségek

A jelentkezés módja

Amennyiben cégünk felkeltette érdeklődését, és szívesen dolgozna nálunk, küldje el önéletrajzát a Musashi Hungary Ipari Kft. e-mail vagy postacímére a pozíció megjelölésével!

AKTUÁLIS ÁLLÁSAJÁNLATAINK

Stratégiai beszerző

Főbb feladatok

  • Új termékek beszállítóinak felkutatása: felkutatás, látogatás, kiválasztás, tárgyalás és árajánlatkérés kiadása minden szükséges dokumentációval (rajzok, specifikációk, ütemtervek)
  • Árajánlatok kérése, beszerzési döntések előkészítése és támogatása adatokkal és kimutatásokkal
  • Árakkal kapcsolatos tárgyalások és beszállítók jelölésének támogatása új üzletekhez
  • A beszerzési megrendelések időben történő kiadásának és a rendszerben történő pontos ár frissítések biztosítása, és ehhez kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek lefolytatása
  • Időszakos írásbeli jelentések készítése
  • Aktív részvétel új termékfejlesztési megbeszéléseken
  • Szerződéskötések, ármegállapodások előkészítése és ezekhez kötődő tárgyalások, egyeztetések lefolytatása. Ezek tartalmi ismerete és az ehhez kapcsolódó dokumentációs rendszer kezelése
  • Beszerzési osztály képviselete
  • A beszerzési árak folyamatos ellenőrzése és karbantartása SAP-ben
  • Raktárkezelés támogatása, termékek bevételezése, kiadása, átvétele
  • Hatékony munkakapcsolat a beszerzési osztályon belül, a társosztályokkal, Musashi társcégekkel és partnerekkel

IT rendszergazda

Főbb feladatok

  • A vállalat működéséhez szükséges összes szoftver és hardver biztosítása és azok karbantartása, illetve ide vonatkozó szerviz   cégek tevékenységének koordinálása
  • A cég számítógépes adatainak archiválása, az archivált adatok katasztrófa esetére történő biztonságos tárolása
  • A vállalat működéséhez szükséges informatikai irodai eszközök és szoftverek, licencek ismerete és beszerzése
  • Virtualizációs környezetekben végrehajtandó adminisztratív feladatok (MS Active Directory, Entra/M365)
  • Szerver adminisztratív feladatok Microsoft Windows 2022 és Linux rendszerekben
  • Microsoft Windows 10-11 desktop üzemeltetési feladatok / szoftverek felügyelete és telepítése, illetve jogosultságok beállítása
  • Felhasználó-központú hozzáállás és informatikai támogatás biztosítása, igény esetén a szoftverekre vonatkozó betanítások megtartása vagy annak megszervezése
  • Elvégzett feladatok dokumentálása, illetve hibajegyek rendszerben történő kezelése NIS2 és TISAX  tanúsítványoknak megfelelően

KARBANTARTÓ TECHNIKUS

(több műszakos munkarendben)

Főbb feladatok

  • Gépmeghibásodások okainak feltárása és javítása
  • CNC gépek, összeszerelő gépek karbantartása
  • Tervezett karbantartási munkák elvégzése
  • A karbantartási munkához kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
  • Fejlesztési javaslatok kialakításában, kivitelezésében való részvétel

ÉPÜLETÜZEMELTETŐ ÉS KARBANTARTÓ MÉRNÖK

Főbb feladatok

  • Az épülethez, gyártás támogatáshoz kapcsolódó berendezések üzemeltetése, fejlesztése
  • Épületkarbantartási költségek tervezése, kontrollálása
  • Épületüzemeltető technikus szakmai támogatása, irányítása
  • Hibakeresésben, elhárításban történő aktív részvétel
  • Eljárások, munkautasítások készítése
  • Kapcsolattartás alkatrész beszállítókkal, szervizekkel, szolgáltatókkal
  • Dokumentációk naprakészen tartása, fejlesztése
  • Energiairányítási rendszer üzemeltetése
  • Energiafelhasználás monitorozása, rendszeres riportálás
  • Minőségirányítási, Környezetközpontú Irányítási rendszerek támogatása
  • Új gyártósorok telepítésének támogatása

KARBANTARTÓ MÉRNÖK

Főbb feladatok

  • A gyártógépek rendelkezésre állásának biztosítása: megelőző karbantartások tervezése, állásidő elemzések, javító intézkedések
  • Karbantartási költségek kontrollálása
  • Karbantartó technikusok szakmai támogatása, irányítása
  • Hibakeresésben, elhárításban történő aktív részvétel
  • Eljárások, munkautasítások készítése
  • Kapcsolattartás alkatrész beszállítókkal, szervizekkel
  • Fejlesztési feladatok
  • Új termékek, gyártósorok bevezetésének támogatása

SZÁMVITELI CSOPORTVEZETŐ

Főbb feladatok

  • A vállalat teljes körű könyvelésének koordinálása
  • Zárási feladatok koordinálása
  • Heti, havi, negyedéves belső jelentések elkészítésben való részvétel
  • Adóbevallások teljes körű ügyintézése
  • Éves audit koordinálása
  • Beszámoló készítése magyar Szv. Tv. szerint
  • Üzleti tervezésben való részvétel
  • Kapcsolattartás regionális és anyavállalati szinten
  • A jogszabályi változások figyelemmel kísérése és alkalmazása a számviteli tevékenységben
  • Utalások rögzítése és ellenőrzése magyar és nemzetközi banki portálokon
  • Statisztikai jelentések készítése

KEY ACCOUNT MANAGER

Responsibilities:

  • Caring about, maintain and develop long-term relationships with existing customers
  • Liaising with all areas of the business in order to ensure customer satisfaction
  • Negotiating business terms of cooperation with clients, preparation of business contracts
  • Planning and follow up of sales targets
  • Active search and acquisition of new customers
  • Searching and identifying new business opportunities
  • Monitoring, analysis and reporting of key competitors’ activities

A jelentkezés módja

Amennyiben cégünk felkeltette érdeklődését, és szívesen dolgozna nálunk, küldje el fényképes önéletrajzát a Musashi Hungary Ipari Kft. e-mail vagy postacímére a pozíció megjelölésével!

Dear Supplier,

A new version of Musashi’s Supplier Manual has been released. You can reach the new version on our website:

For the new manual please click here

To login to the Supplier portal please click here